Onderwerp: huilend huilend helemaal alleen. za 23 mei 2009 - 16:08
Fairytale kwam uitgeput in de velden aan. Ze struikelde over een steen en lag huilend in eht gras. 'klein lief wolfje zat huilend op een steen.. huilend huilend helemaal alleen...' zong ze verdrietig. Ze had pijn in haar ogen en lag uitgeput op de grond. Sam moest haar niet meer en daar was ze kapot van. Ze begroef haar hoofd in het gras en liet de tranen komen. Ze snotterde alles eruit. Ze was nu ehelamaal alleen.
Onderwerp: Re: huilend huilend helemaal alleen. za 23 mei 2009 - 16:12
Fairytale verborg haar hoofd. Toen ze Sam hoorde sprong ze op en rende weg achter een steen. Ze begon nog harder te piep/huilen. Fairy was in de war en wist neit wat ze moest zeggen. Ze gingn op de grond liggen en zag hoe die langzaam een donkere kleur kreeg. Ze voelde zich eenzaam. Ze had hoofdpijn en was dood moe. Waarom moest dit nou weer gebeuren? dacht ze.
Wolven profiel Roedelleider: Silverroad roedel(Fray en Dayi) Leeftijd: Bijna 4 Partner: Yuuki here are you?
Onderwerp: Re: huilend huilend helemaal alleen. za 23 mei 2009 - 16:14
'Fary blijf hier en vertel me wat er aan de hand is.' zei Sam terwijl hij naar haar liep en nog een likje gaf maar deze keer hield hij zijn poot op haar zodat ze iet weg zou lopen.
Wolven profiel Roedelleider: Just myself Leeftijd: Vier jaar, één maand Partner: Are you real, Faolan? Or is it just my imagination?
Onderwerp: Re: huilend huilend helemaal alleen. za 23 mei 2009 - 18:06
Ice liep in de buurt en hoorde iemand huilen. Rustig liep ze erop af en zag een pup huilen, en een grote wolf er nutteloos bijstaan ( >.< ), Sam. Ice knikte vriendelijk naar hem. "Wat is er meissie?" Vroeg ze terwijl ze naast de pup stond. Ze gaf haar een lik, zonder enige idee dat Sam haar vader was. Ze ging naast de pup zitten. "Vertel het maar, ik doe je niks. En tegen mij kan je alles zeggen.. "
Onderwerp: Re: huilend huilend helemaal alleen. zo 24 mei 2009 - 12:14
Fairytale hoorde een andere wolf ze voelde Sam's poot op haar lijf gedrukt. Ze piepte. 'Neeeeeee!' huilde ze. Ze begon te gillen en keek de wolven met tranen in haar oogjes aan. Ze zag een bekende wolvin. Fairytale glipte onder Sam's poot vandaan en ging weer een eindje verderop zitten. Ze bibberde.
Wolven profiel Roedelleider: Silverroad roedel(Fray en Dayi) Leeftijd: Bijna 4 Partner: Yuuki here are you?
Onderwerp: Re: huilend huilend helemaal alleen. zo 24 mei 2009 - 12:16
'Maar lieverd blijf toch zitten en zeg me wat er is als je dekt dat ik je niet meer hoef dan heb je het mis want ik zou zelfs j moeder voor je offeren als ik je zo terug uit de dood zou krijgen.' zei hij tegen haar en knikte vriendelijk terug naar Ice
Onderwerp: Re: huilend huilend helemaal alleen. di 26 mei 2009 - 13:00
Fairytale hoorde dat Sam dood zei en werd nog banger. 'Jij majma doojd mjaken?' vroeg ze bang. Ze keek Ice met tranen in haar ogen aan ben klappertandde. Ze begon weer hartstochtelijk te huilen en keek Sam twijfelend aan. Ze rende naar Ice toen en ging voor haar liggen. Ze begroef haar hoofdje.
Onderwerp: Re: huilend huilend helemaal alleen. di 26 mei 2009 - 15:20
'Neenee dat was maar een grapje maar vertel wat is er aan de hand liefje?' vroeg hij aan Fiarytale en gaf haar een troostende lik en ging rond haar liggen.
Wolven profiel Roedelleider: Leeftijd: 2 jaar Partner: Lucas samen zijn wij dood en we zullen altijd samen zijn .tot de eeuwigheid
Onderwerp: Re: huilend huilend helemaal alleen. di 26 mei 2009 - 15:28
White luna hoorde in de verte Fairy en keek om en zag haar en liep naar haar toe"Pluizenbal"zij ze lief en gaf haar een likje en keek naar de 2 wolven. Zij zelf had ook nog rode ogen van het huilen en haar vacht zat helemaal doorde war