|
| Auteur | Bericht |
|---|
Dunblane

Wolven profiel Roedelleider: Leeftijd: 6 years Partner:
 | Onderwerp: Dunblane's melige hoekje zo 8 nov 2009 - 18:48 | |
| ik ga hier dus al mijn melige zooi pleuren eerste dingetje is een gediggie (inderdaad het rijmt niet maar boeit mij niet) vuurvuur groot vuur hand in vuur pijn vuur groot vuur voet in vuur nog meer pijn vuur groot vuur hoofd in vuur dood  ehm... ja... een beetje dubbelzinnig vind ik zelf  meer moet ik er niet aan vuilmaken  geef zeker je comment over mijn 'creaties' ik zal er zeker meer maken hoor ^^ |
|
 | |
Rayna

Wolven profiel Roedelleider: ;; No packs for me x Leeftijd: ;; 6 Jaar x Partner: ;; The one I loved is gone and broke my heart. So I cut it into pieces, so that no-one can conquer it again x
 | Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje zo 8 nov 2009 - 18:52 | |
| Cool! Dat vuur ding is gewoon te melig xD Wie was eerder, het kip of het ei? Die is leuk xD I'm bad rabbit, {I love vampire{Rabbits xD} Alleen pokemon? Uhm...Niet echt iets voor mij  |
|
 | |
Dunblane

| Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje zo 8 nov 2009 - 19:01 | |
| dat was een vaag creatie van een paar jaar geleden, dat pokémon gedoe hoor ^^ en nog wat creaties ^^   |
|
 | |
Colzie

Wolven profiel Roedelleider: -x- Leeftijd: 5.5 Partner: I got a love and i know that it´s all mine.
 | Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje zo 8 nov 2009 - 19:24 | |
| Whaha die kuikens zijn echt te grappig xD |
|
 | |
Scythe

Wolven profiel Roedelleider: Since we're not here anymore, I'll find another -- Leeftijd: Vier jaar, vijf maanden. Partner: Feels so good being bad, no way I'm turning back ~
 | Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje zo 8 nov 2009 - 19:39 | |
| Ahahaha die eerste van je pokemonfiguur is geniaal, en die ei-kuikengeval ook xD |
|
 | |
Dunblane

| Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje zo 8 nov 2009 - 20:00 | |
| danku allemaal volgende week zaterdag komt er zeker meer! =3 |
|
 | |
Scythe

Wolven profiel Roedelleider: Since we're not here anymore, I'll find another -- Leeftijd: Vier jaar, vijf maanden. Partner: Feels so good being bad, no way I'm turning back ~
 | Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje wo 11 nov 2009 - 19:40 | |
| |
|
 | |
Dunblane

| Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje zo 15 nov 2009 - 16:57 | |
| véél te late reactie XD
ik aarzel en stommel de trap af zoekend naar wat kostbaars ookal is het maar een laars
x3
stoned ik ben stoned hoe kon het nou zo ver gaan? ik voel me net een versgeplette banaan
konijntje lief klein konijntje mijn klein goudmijntje je bent zo wit ookal hangt je vacht vol met klit ik aai je ik aai je tot je me bijt en ik pijn heb
x3
geef maar wat commentaar, liefst goede of wat tips =3 |
|
 | |
Scythe

| Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje zo 15 nov 2009 - 17:09 | |
| Aaaaaaaaaah, yeah forgessen. Let niet op myn vage beriggie, butteh... Naiserdenais, vooral die van stoned-heid xD |
|
 | |
Dunblane

| Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje zo 15 nov 2009 - 17:13 | |
| |
|
 | |
Scythe

| Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje zo 15 nov 2009 - 17:20 | |
| Graag gedaan liefste Anne die ik net heb leren kennen x'3. |
|
 | |
Dunblane

| Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje zo 15 nov 2009 - 19:41 | |
| heb net zown naaaiis verhaaltje teruggevonden ! :O heb het geschreven toen ik 11 was XD
Hallo, ik ben Senne, ik ben 13 jaar en heb een klein probleempje: ik ben m’n broer van 17 kwijtgeraakt tijdens een spelletje zoek en vind. Ik denk dat hij nu wel ergens in het Peerdsbos is maar waar… Hij heeft bruin haar, bruine ogen, lang en smal gebouwd, houdt van boomknuffelen en hij heeft al wat stoppels op de kin. Ik zoek al dagen naar hem, ik speel graag met hem en hij is m’n grote broer. Misschien is hij ontvoerd door Aliens, dit helpt hoogstwaarschijnlijk: hij noemt Jeroen. Als je hem of de Aliens ziet contacteer me dan via het nummer: 123/456.78.90…Triiiiiiiiing!!!! “ja hallo…hebt u m’n broer gezien? Hangt vast aan een witte boom in het Peerdsbos met Ducktape? …Cowboys en Indianen erond? Hoezo?Ik ga hem meteen halen...” |
|
 | |
Dunblane

| Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje vr 20 nov 2009 - 17:27 | |
| owkey eventjes een updaatje ^^
heb w<eer eens mij zitten vervelen en ik had juist nederlands en het onderwerp was een gedicht ontwerpen, ik ben slim te werk gegaan en ook wel best melig
hinnik hinnik hinnik hinnik hinnik hinnik hinnik hinnik hinnik hinnik HINNIK hinnik
word vervolgt... |
|
 | |
Sunila

Wolven profiel Roedelleider: - Leeftijd: 6 Jaar Partner: -
 | Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje vr 20 nov 2009 - 19:22 | |
| Die laatste is niet grappig >< |
|
 | |
Dunblane

| Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje vr 20 nov 2009 - 21:31 | |
| hangt af van wat je grappig vind hé vogel vogel in kooi hij kwettert en kwettert zo geeft hij een heel concert opeens word het stil en word de kamer kil het vogeltje werd stil ik werd zot net een groot complot toen zag ik dat de kat het vogeltje opgegeten had
ok iets minder melig maar heb me wel geamuseert |
|
 | |
Dunblane

| Onderwerp: Re: Dunblane's melige hoekje za 28 nov 2009 - 20:20 | |
| ja mensen ben nog volop bezig aan creaties dus be prepared ^^ =3 |
|
 | |
|