| | Mallori's avatar en onderschriften hoekje! | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Mallori

Wolven profiel Roedelleider: - Leeftijd: 3 Jaar. Partner: -
 | Onderwerp: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! ma 23 nov 2009 - 15:02 | |
|
Laatst aangepast door Mallori op di 24 nov 2009 - 20:15; in totaal 4 keer bewerkt |
|
 | |
Quinty

Wolven profiel Roedelleider: Ik heb geen leiders nodig. Leeftijd: 6 Jaar Partner: Uiteindelijk verlaten ze je toch weer
 | Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! ma 23 nov 2009 - 19:36 | |
| De plaatjes die je gebruikt zijn erg mooi, Enkel is het derde setje al bezet: *klik*  Verder... Je zoekt mooie plaatjes, {he ik val in herhaling} Echter doe je er wat weinig mee, {Doe ik ook, maar goed} Misschien leuk als je wat met kleuren+knopjes speelt. Dan vind je nog eens wat leuks  Verder wel erg mooi  |
|
 | |
Youna

Wolven profiel Roedelleider: Yani [Shadows] Leeftijd: 5 jaar Partner: -
 | Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! ma 23 nov 2009 - 20:34 | |
| Zou ik setje 6 voor later Ayla mogen gebruiken?
xx |
|
 | |
Mallori

| Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 15:40 | |
| @ Quinty: Dankje voor het melden  Maar zoals boven staat aangegeven, doe ik er extra niks aan zodat ik het aan kan passen naar wens  @ Youna: Tuurlijk  Moet er nog iets op? |
|
 | |
Ayanna

Wolven profiel Roedelleider: Nop Leeftijd: 3 Partner: Nog niet
 | Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 16:05 | |
| Zo ik setje 3 mogen voor Ayanna? |
|
 | |
Mallori

| Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 16:08 | |
| Jup, mag je hebben  , moet er nog iets op ofzo? |
|
 | |
Cyella

Wolven profiel Roedelleider: niet meer Leeftijd: 9 jaar Partner: Kitsune, je zal altijd aan mijn zijde blijven
 | Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 16:13 | |
| ~Avatar~ Naam: Liever niet, maar als het mooier uit ziet: Rapha Randje: graag  Kleur randje: wit Link: Zou jij een zwarte wolf voor me willen zoeken? Extra: blauwe ogen  ~Onderschrift~ Naam: Alleen: Rapha Randje: heel erg dun  Kleur randje: wit graag Tekst: Rapha, of als jij iets leuks weet  Link: Dezelfde als bij de avatar (A) Extra: kijk zelf maar wat mooi is  xxx |
|
 | |
Ayanna

| Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 16:15 | |
| Kan mijn naam bij het onderschrift erop??? |
|
 | |
Mallori

| Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 16:18 | |
| @ Cyella: Ik start met zoeken  @ Ayanna: Oké doe ik voor je  |
|
 | |
Ayanna

| Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 16:19 | |
| |
|
 | |
Cyella

Wolven profiel Roedelleider: niet meer Leeftijd: 9 jaar Partner: Kitsune, je zal altijd aan mijn zijde blijven
 | Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 16:19 | |
| Heel erg bedankt  |
|
 | |
Mallori

| Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 16:23 | |
| Alvast voor Ayanna: | Spoiler: | | |  |
Als er iets niet goed is hoor ik het natuurlijk graag ! |
|
 | |
Ayanna

| Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 16:26 | |
| |
|
 | |
Mallori

| Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 16:57 | |
| Zo, die van Rapha is ook af! Ik hoop dat alles naar wens is! Je mag het zeggen als je iets niet oké vind! =3 Rapha: | Spoiler: | | | 
 |
|
|
 | |
Cyella

| Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 17:42 | |
| Bedankt  Heel erg mooi  |
|
 | |
Adain

Wolven profiel Roedelleider: De vrijheid Leeftijd: Vijf jaar Partner: Why should I?
 | Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 20:13 | |
| Ze zijn supermooi! Zou ik setje één mogen hebben voor deze account? En dan in het onderschrift alleen nog maar de naam Adain , verder hoeft niets  |
|
 | |
Mallori

| Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 20:14 | |
| Oké, doe ik voor je  |
|
 | |
Dwyer

Wolven profiel Roedelleider: No more packs for me Leeftijd: 6 Years Partner: I don't care about love
 | Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 20:17 | |
| ~Avatar~ Naam: Dwyer Randje: Wit Kleur randje: Wit Link: kan je een pup zoeken, niet te origineel. Kleur boeit niet. Extra: Geen naam erin
~Onderschrift~ Naam: Nog onbekend Randje: Ja Kleur randje: Wit Tekst: Hoeft niet. Link: Kan je een pup zoeken, niet te origineel. Kleur boeit niet Extra: kan je er twee in elkaar zetten? Zoals bij Rapha. |
|
 | |
Mallori

| Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 20:24 | |
| @ Dwyer; Ik kijk of het vandaag nog lukt, anders wordt het morgen. @ Adain: Alstu! | Spoiler: | | |  |
|
|
 | |
Arvyd

Wolven profiel Roedelleider: Solitair Leeftijd: Vijf jaar Partner: I'm not broke, I'm just a broken hearted man...
 | Onderwerp: Re: Mallori's avatar en onderschriften hoekje! di 24 nov 2009 - 20:26 | |
| [ben ook Adain]
Dankjewel! Echt supermooi! |
|
 | |
| | Mallori's avatar en onderschriften hoekje! | |
|