|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Rammstein

Wolven profiel Roedelleider: - Leeftijd: 7 Jaar Partner: Liebe ist für alle da; nicht für mich.
 | Onderwerp: Juuls crea-hoekje zo 28 feb 2010 - 15:44 | |
| Na lang geleden wat topicjes te hebben gehad, bedacht ik me nu dat 't handiger zou zijn gewoon 'n algemeen crea-hoekje te hebben. (: Hier kan ik tekeningen, verhalen, onderschriften/avatars, weetikveelwat plaatsen. - Voor oudere ingescande/ met computer gemaakte tekeningen kun je naar dit topic gaan. - Voor een vaag verhaal waarvan ik 't origineel kwijt ben, kun je naar dit topic gaan. - Voor (wolven)foto's kun je naar dit topic gaan. - Voor Rammsteins geschiedenis (wat ik ook wel creatief kan noemen x]) kun je naar dit topic gaan. Gelieve voor de bovenstaande topics hier je reacties te plaatsen!Om alles wat ik tot nu toe heb meteen in 'n topic te proppen, is 'n beetje veel. Daarom zal ik 't in kleine stukjes hier plaatsen. (:Even ter informatie: ik heb sinds december '09 een tablet. Deze gebruik ik dan ook vaak. Heel soms gebruik ik Paint, maar bijna altijd gebruik ik PhotoFiltre. Dit laatste gebruik ik om te bewerken, maar ook om mee te tekenen. Ik weet dat 't voor tekenen 'n niet al te geweldig programma is (bij mijn met PhotoFiltre getekende tekeningen zie je dan ook wazige randjes), maar ik heb niets anders. Ik wil nog steeds 'ns GIMP downloaden, en PhotoShop lijkt me ook wel chill. ^^ Let op!- Alles waar niets bij staat vermeld, heb ik met mijn tablet gemaakt. - Niets van mijn dingen mag gebruikt worden zonder toestemming! 'A WolfStory - Rammstein' (strip over Rammsteins leven)
| Spoiler: | | |  Zoals je ziet niet met tablet gemaakt. x] Gewoon met potlood (en gum xD), in m'n aardrijkskunde schrift...
 Links Mojave, rechts boven Baltazar en de zwarte onder Rammstein. (:
 Rammstein (: |
The Blackblood Alliance Sandstorm
Random wolfjes etc.
| Spoiler: | | | 

Mijn ID op DeviantART. xD
 WeuUkoo wolf Kalimba (:
 Let plz niet op die wolf, die is lelijk. 't Gaat mij vooral om dat Noorderlicht. |
Realistischere wolven
| Spoiler: | | |  Canis Rufus: rode wolf
 Canis Simensis: Ethiopische wolf |
PokéWolves & kaarten voor vrienden
| Spoiler: | | | PokéWolves: gewoon Pokémons alleen dan als wolf. xD
 Mudkip (A)
 Vulpix
Kaarten voor vrienden op DeviantART (met Kerst en Oud & Nieuw).
 Voor de persoon die Sandstorm (BBA) heeft verzonnen
 Voor Charlotte (Avril)
 Voor Julia (Aysé)
 Voor een goede DA vriend
 Voor Denise (Cailla). Omg, die Cailla daar is echt mislukt. =') Maar gelukkig vond D'nies hem zelf wel mooi. xD |
Omg
| Spoiler: | | |  Dat is mijn kat, Stapper, ook wel Aragorn. (: Zoals je ziet heb ik hier niet zo veel aan gedaan, alleen die zwarte lijntjes. Maar ik vind 'm wel geniaal. xD |
Meer is onderweg. x]
xx Julie |
|
 | |
Izzie

Wolven profiel Roedelleider: - Leeftijd: 6,5 jaar Partner: Teorak!
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje do 4 maa 2010 - 17:32 | |
| De meeste had ik al gezien op je dA xD Ik vind dat je nu een van je beste stijlen hebt. Eerst had je ook wolven met een mega-kin, en nu zijn ze gewoon... LEUK Owja, ik zou niet de opvulfunctie van Photofiltre gebruiken. Dan krijg je van die witte randjes in je tekening.  |
|
 | |
Rammstein

Wolven profiel Roedelleider: - Leeftijd: 7 Jaar Partner: Liebe ist für alle da; nicht für mich.
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje do 4 maa 2010 - 17:40 | |
| |
|
 | |
Shinx

Wolven profiel Roedelleider: Leeftijd: 3 jaar Partner: Nope
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje do 4 maa 2010 - 18:24 | |
| Whaaaah, ik ben een huge fan van je tekeningen! Echt super... =D |
|
 | |
Cailla

Wolven profiel Roedelleider: ikzelf, voormalig Shadow leidster Leeftijd: 11 jaar Partner: Single
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje do 4 maa 2010 - 18:39 | |
| Ik heb je al op DA gefaved ^^ Je bent enorm vooruit gegaan vind ik  mijn complimenten ^^ |
|
 | |
Rayna

Wolven profiel Roedelleider: ;; No packs for me x Leeftijd: ;; 6 Jaar x Partner: ;; The one I loved is gone and broke my heart. So I cut it into pieces, so that no-one can conquer it again x
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje do 4 maa 2010 - 18:42 | |
| JULIE Geweldige tekeningen. Wie ben jij op DA? Of heb ik je al gefaved? Nou ja, Je tekent geweldig *Kijkt naar eigen slordige tekeningetjes* |
|
 | |
Rammstein

| Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje do 4 maa 2010 - 18:43 | |
| @ Ties: Lol, dank je. xD @ Denise: Dank je.  Ik vind ze zelf ook veel beter dan mijn, zoals Eef ze noemde xD, vroegere onderkinnen-wolfjes. Daarna heb ik ook nog in de BBA stijl getekend, maar zoals ik dat tekende, mislukte 't ook steeds. xD Ik vind deze stijl best wel goed. Ik probeer deze 'n beetje te houden, ik wil alleen wat beter lichamen en poten kunnen tekenen. xD @ Sophia: Dank je. xD En ja, je hebt me al gewatcht (dat bedoel je namelijk, niet gefaved xD). We hebben daar al hele gesprekken gevoerd.. x'D |
|
 | |
Rayna

Wolven profiel Roedelleider: ;; No packs for me x Leeftijd: ;; 6 Jaar x Partner: ;; The one I loved is gone and broke my heart. So I cut it into pieces, so that no-one can conquer it again x
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje do 4 maa 2010 - 18:53 | |
| [Damn, ik begin dom te worden XD]
Nou goed, Mijn oordeel blijft toch hetzelfde ;p |
|
 | |
Pearl

Wolven profiel Roedelleider: Spiderman Leeftijd: 2½ jaar Partner: Trivium. 8)
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje do 4 maa 2010 - 19:03 | |
| Waaaaauw Julie! Die tekeningen zijn zoooo mooi <3 I'm your fan .^^ I want more!!! |
|
 | |
Rammstein

| Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje do 4 maa 2010 - 19:05 | |
| Jippie, dank je. Ik vind 't btw ook leuk 'scènes' te tekenen, die in Ws voorkomen. Ik heb bijv. gisteren snel 'n tekeningetje gemaakt, waarop je Rammstein Pearl ziet vertellen over de monsterwolf die wolven laat verdwijnen, zoals in 't verhaallijn 'Old Story's'. ='D |
|
 | |
Alice

Wolven profiel Roedelleider: Ones I belonged to a pack, but now I'm alone again.. Leeftijd: 3 Years Partner: Make a new start and you'll find love again..
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje do 4 maa 2010 - 19:07 | |
| Jaa die had ik al gezien op DA. Zooo coowl, moest het hier ook nog effe kwijt.  En scènes tekenen van ws vind ik ook leuk 
Laatst aangepast door Alice op do 4 maa 2010 - 19:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
Utopia

Wolven profiel Roedelleider: Trololo ღ Leeftijd: 7 Jaar Partner: Katsu ♥
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje do 4 maa 2010 - 19:07 | |
| Erg mooi Julie! Ik ben fan geworden =D Ook de rest is mooi gelukt, Great done.! Ik kan niet wachen tot eventuele andere tekeningen  |
|
 | |
Rammstein

| Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje vr 5 maa 2010 - 17:40 | |
| Wat ik nu heb getekend: - Izzie (omg ik vind de markings goed gelukt, al zeg ik 't zelf (: ) - Alice (moet ogen nog inkleuren) - Duvessa (moet ik de markings nog beter maken xD) Waar ik nu mee bezig ben: - Tekening met Nightfall leden Wat het probleem is: - Gisteren sneuvelde één van onze twee computers. Gelukkig kan ik nog op de andere computer computeren. (: 't Probleem daaraan is dat de scanner was aangesloten aan de gesneuvelde computer... Ik weet dus niet wanneer ik 't weer kan inscannen. |
|
 | |
Lyra Moderator

Wolven profiel Roedelleider: I hope it will live on forever in Blue's care Leeftijd: 9 jaar Partner: My little secret Darcia
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje vr 5 maa 2010 - 17:51 | |
| Julie je tekeningen zijn geweldig ik had een groot deel al gezien toen je hier kwam logeren =3 maar nog een keertje ze zijn heeeel mooi  Ik zal anders als ik het niet vergeet foto maken van mijn verjaardagstekening die je had gemaakt =3 dan kan je die ook posten als je wilt want die is echt lief^^ xx Nini _________________ And even though you're gone You still mean the world to me Murray <'3 |
|
 | |
Mahiya

Wolven profiel Roedelleider: Solitair Leeftijd: Twee jaar, acht maanden Partner: Bleed, fool
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje vr 5 maa 2010 - 17:54 | |
| Wauw, supermooie tekeningen... Ik ben weer eens jaloers xD En we duimen voor een scanner zonder gesneuvelde computer  Ik zou wel graag meer willen zien. |
|
 | |
Rammstein

| Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje vr 5 maa 2010 - 18:04 | |
| Oew, er komt zéker meer aan. (: Ik hoop ook snel... xD Ik vernauk m'n huiswerk altijd omdat ik te veel teken... (A) Maar ja, je moet toch érgens goed in zijn? xD (En Nicole en Marit bedankt. xD) |
|
 | |
Duvessa

Wolven profiel Roedelleider: - Leeftijd: 7 Jaar Partner: Farsan
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje vr 5 maa 2010 - 18:28 | |
| | Rammstein schreef: | Wat ik nu heb getekend: - Izzie (omg ik vind de markings goed gelukt, al zeg ik 't zelf (: ) - Alice (moet ogen nog inkleuren) - Duvessa (moet ik de markings nog beter maken xD) Waar ik nu mee bezig ben: - Tekening met Nightfall leden Wat het probleem is: - Gisteren sneuvelde één van onze twee computers. Gelukkig kan ik nog op de andere computer computeren. (: 't Probleem daaraan is dat de scanner was aangesloten aan de gesneuvelde computer... Ik weet dus niet wanneer ik 't weer kan inscannen. |
Ik hoop toch wel dat je dat ene kleine detail niet bent vergeten, heaaaa Julieee? xD Maar goed, ik hoop dat je computer weer gauw gaat leven, zodat ik mijn alter ego kan zien. xD En Lyra, dank je met het eraan herinnen dat ik Julies geniale tekening van Laliq ook nog in moet scannen =D |
|
 | |
Rammstein

| Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje vr 12 maa 2010 - 15:54 | |
| JIPPIE! De computer is weer terug, helemaal heel.  Dat betekend dat ik weer tekeningen kan inscannen! =D Ik had ondertussen wel de installatie cd van m'n tablet alweer teruggevonden, waardoor ik wel al op de andere computer kon tekenen. (: To do list: - Scan tekeningen van Izzie, Alice & Duvessa - Check markings van Nala, Quant, Izzie, Pearl, Duvessa, Laurelin & Rayna- Check ogen van Nala, Quant, Izzie, Pearl, Duvessa, Alice, Laurelin & Rayna- Teken RaynaResultaat Rayna: | Spoiler: | | |  |
En verder heb ik op DeviantART 'n nieuw logo. Ik heb de lineart niet zelf gemaakt... 
 Het moet Rammstein voorstellen (zie je aan zwarte vacht + blinde oog). ^^
Laatst aangepast door Rammstein op di 14 sep 2010 - 17:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
Rayna

| Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje vr 12 maa 2010 - 15:56 | |
| Nou Julie. Je weet wat ik er van vind Had ik je al op DA gezegd ;p |
|
 | |
Upload

Wolven profiel Roedelleider: Back again on my own~ Leeftijd: 2 Years. Partner: He wears his heart, safety pinned to his backpack. His backpack is all that he knows. Shot down by strangers, whose glances can cripple the heart and devour the soul.
 | Onderwerp: Re: Juuls crea-hoekje vr 12 maa 2010 - 15:57 | |
| Oeeh Juul! *Mond valt open* Dat logo voor op Deviant is écht Awesome. =] Ik wil die ook xD De mijne suckt --' Nu ben ik -Stik- Jaloers. :C |
|
 | |
|