| | [GAME][NDS] Pokémon Black and White | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Utopia

Wolven profiel Roedelleider: Trololo ღ Leeftijd: 7 Jaar Partner: Katsu ♥
 | Onderwerp: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 15:27 | |
| OMG NOON! ;-; IK KLIKTE ME POST WEG ;_; Opnieuw dan maar ... Misschien kennen jullie het wel, Pokémon Black And White. hij is al reeds verschenen in Japan, USA, enzovoort. Wanneer hij in Nederland komt is nog maar de vraag, 15 Maart denk ik. de meeste zeggen 15 maart, maar andere zeggen Januari 2011. Spring 2011, December 2011. De deadline is dus nog niet zeker  Jullie kennen het állemaal wel, Pokémon. Het plot is in Black and White nog soortvan hetzelfde. je hebt een begin pokémon, je moet Gym's verslaan, The elite 4, Champion League Champion Cynthia ... niet zo moeilijk om te begrijpen dus (: Er zijn nu wel nieuwe pokémon, ik heb wat rond gesnuffelt op Youtube en wat walktroughs gehad en kwam op dit uit: Bevat Spoilers. Zoals je ziet zijn ze met de graphics ENORM omhoog gegaan! Dit is al een hele verbetering, de pokémon waar je mee battled bewegen nu daadwerkelijk ook. Al is het net een ziekelijk heen en weer gewieg op het 1e gezicht. Voor een lijst van nieuwe pokémon klikt u hier: http://www.serebii.net/blackwhite/pokemon.shtml Dit bevat eveneens spoilers  Ik met mijn 15 Jaar, speel zo nu en dan nog wel eens Pokémon voor de fun. Neem me dit niet kwalijk please. xD Er zijn ook nieuwe legendarische pokémon, die kónden natuurlijk niet ontbreken. Heeft ook spoilers :'D Zoals we hier zien (of niet) zie je dat de legendarische pokémon, (één van) gewoon hetzelfde is eigenlijk. Andere soort, maar het principe is hetzelfde. Groot, hoog level enzovoort. (: Nou hopenlijk konden jullie hier wat mee. & Ik ga het zeker Downloaden als het er is. Enige download dingy's kon ik nog niet vinden. Nou ja, japanse. Maar die tekentjes lezen is wel lastig  Dus geef mij maar engelse Pokémon. |
|
 | |
Lune

Wolven profiel Roedelleider: Damian, this time I won't leave you Leeftijd: 2 Jaar en 8 Maanden Partner: Haters gonna hate.
 | Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 15:29 | |
| Ik speel ze in het Japans, Niet aan te raden trouwens x'] De lijn is leuk, al snap ik het totaal niet, maar goed xD Op Serebii staat die voor Spring 2011, dus ik denk inderdaad rond Maart/April dat die wel zal verschijnen. ^.^
Ik ga ze in ieder geval spelen, aangezien ik elk spel van Pokémon heb gespeeld xD |
|
 | |
Seliona

Wolven profiel Roedelleider: None - Loneliness is the Poverty of Self; Solitude is the Richness of Self Leeftijd: 15 maanden Partner: I was made to Walk my Path Alone
 | Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 15:42 | |
| Ajah, de rede dat ik de DS gekocht heb is voornamelijk voor de pokémon games x'd Shame on me! Maar goed, je bent dus niet de enige 15 jarige die nog pokémon speelt.
Ik ga hem zeker downloaden als hij te vinden is. Ik had er vaag van gehoord en dat de graphics ook veel beter zijn dan die van de vorige games. Ben erg benieuwd. |
|
 | |
Utopia

| Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 15:46 | |
| Momenteel zit ik een Patch the downloaden dat het english is, ik ga dit even uitproberen en als het lukt kan ik jullie misschien dan de File en de Patch bezorgen :'D |
|
 | |
Seliona

Wolven profiel Roedelleider: None - Loneliness is the Poverty of Self; Solitude is the Richness of Self Leeftijd: 15 maanden Partner: I was made to Walk my Path Alone
 | Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 15:47 | |
| Sweet :'D Dan heb ik tenminste wat te doen op de verjaardag van mijn oma over twee weken xd |
|
 | |
Lune

Wolven profiel Roedelleider: Damian, this time I won't leave you Leeftijd: 2 Jaar en 8 Maanden Partner: Haters gonna hate.
 | Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 15:51 | |
| Nice x'] Alles beter dan in het Japans, dan kom je er echt niet uit xD Maar, maar. Welk kaartje heb jij? x'] I LOVE POKABU <3 |
|
 | |
Utopia

| Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 15:53 | |
| R4 Gewoon. Ik download Black en White. De zwarte legend pokémon komt in White voor, en de witte in Black. Het is het Yin Yang principe. =] |
|
 | |
Lune

| Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 15:53 | |
| Dat klopt inderdaad.
Uhm.. Ik heb een M3i Zero kaartje, hopelijk werkt die daar ook op x'] |
|
 | |
Utopia

| Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 15:55 | |
| Black op 95% White op 50%
En van dat kaartje heb ik nog nooit gehoord xD EDIT: Black is klaar. Ik probeer die eerst even uit. |
|
 | |
Seliona

| Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 15:55 | |
| Nice :'D
Maar de meeste Pokémon games hebben toch Yin Yang principes diep verborgen? Diamond and Pearl, twee om twee, Soul Silver and Heart Gold, twee om twee, White and Black, twee om twee... Het is niet heel veel anders dan normaal. |
|
 | |
Lune

| Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 15:58 | |
| Klopt, het is niet heel origineel. Maar nu met de kleuren lijkt het meer op het Yin/Yang principe XD
Jup Liaan :'] |
|
 | |
Utopia

| Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 16:01 | |
| Goed, mijn computer poept hem als ik het probeer. Maar ik ben nog niet klaar met die file, als die me nou ook owned. Nou ja, ik zal jullie de moeite besparen: http://www.mediafire.com/?r921fb8avq99wtk < - De officiële patch, http://www.mediafire.com/?xh9whq0ebt35w7s < - Black http://www.mediafire.com/?a2lykh23dc49day < - White Quinty ik heb een vermoeden dat jij wel snapt hoe het moet  EDIT: De file's laten je DS crashen, dus ik zou ze niet instaleren op je R4.  |
|
 | |
Lune

| Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 16:05 | |
| Ja, ik snap wel ongeveer hoe het moet. Maar ik download nooit via site's x'] Alleen via Newsbin & FTD. Nou ja, zal wel eens kijken, als ik achter mijn PC zit xD |
|
 | |
Seliona

| Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White zo 14 nov 2010 - 16:05 | |
| Aw crap D< Nou download dan maar weer cancelen. |
|
 | |
Thunderbolt

Wolven profiel Roedelleider: - Leeftijd: 1 jaar. Partner: -
 | Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White ma 15 nov 2010 - 18:31 | |
| @Utopia.
Kun jij alle nieuwe ds spellen op je r4 spelen? Anders moet je volgens mij je kaartje upgraden(?) ofzoiets want eerst deden nieuwe spelletjes het namelijk ook niet op mijn r4 en nu wel nu ik 'm heb geupgreed. ;p
Btw... Ik moet dit pokémon spel echt hebben! Er zijn zoveel leuke nieuwe pokémons :0 Oké, ik moet mijn pokéwalker nog steeds voor de 1e keer aanzetten en het spel zelf nog uitspelen maar dat laat ik even achterwegen ^^
Ik ben echt mega fan geworden van dat kleine vage hondje Yooterii x] Chillaccino is ook cute. Wel jammer dat sommige nieuwe pokémon heel erg op al bestaande lijken :'d |
|
 | |
Utopia

| Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White ma 15 nov 2010 - 18:36 | |
| | Thunderbolt schreef: | @Utopia.
Kun jij alle nieuwe ds spellen op je r4 spelen? Anders moet je volgens mij je kaartje upgraden(?) ofzoiets want eerst deden nieuwe spelletjes het namelijk ook niet op mijn r4 en nu wel nu ik 'm heb geupgreed. ;p
Btw... Ik moet dit pokémon spel echt hebben! Er zijn zoveel leuke nieuwe pokémons :0 Oké, ik moet mijn pokéwalker nog steeds voor de 1e keer aanzetten en het spel zelf nog uitspelen maar dat laat ik even achterwegen ^^
Ik ben echt mega fan geworden van dat kleine vage hondje Yooterii x] Chillaccino is ook cute. Wel jammer dat sommige nieuwe pokémon heel erg op al bestaande lijken :'d |
Dat is meestal zo ... :') Maar bij mij werkt alles gewoon prima, en ik ben nog bezig met het zoeken van een goede File. Ik geloof dat ik hem hier heb:
http://forum.romulation.net/index.php?topic=47381.0 |
|
 | |
Imaya

Wolven profiel Roedelleider: Leeftijd: 3.4 jaar Partner:
 | Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White di 16 nov 2010 - 15:11 | |
| Haha, geweldig... xD Ik zit nu dat filmpje met Walkthrough te kijken, en die gozer is werkelijk GENIAAL xD Hij zit gewoon tussendoor te skypen, snapt zelf geen zak van wat ie doet... "Now pick who the f*ck you are" "Am I a guy or a woman? I'm just gonna pick a woman!" "Alright, I'm a shemale now.." "I'll pick a random name. Maybe I'll pick one of my exes names.. Ashley or something" Hm, het filmpje is verder niet echt interessant x') Anywayz! Aangezien ik in mijn verleden al veel te veel geld heb uitgegeven aan zo ongeveer elk denkbaar spel waar een Pokémon in voorkwam (Yaaayz, ook Super Smash Bros voor de GameCube met Mewto, Jigglypuff en Pikachu.. xD) ben ik niet van plan deze te kopen xD Ik denk dat ik mijn geduld gewoon hou tot het moment waarop ik hem kan downloaden..  Ik heb de lijst met nieuwe Pokémon nog niet bekeken (dat vergt een héleboel zelfdiscipline, geloof me o.O) gewoonweg omdat ik deze spelenderwijs wil leren kennen. Wel heb ik ergens op internet de startpokémon gezien, eentje die lijkt op een krokodil en een My-Little-Pony-like beestje. Jammer dat ze niet meer zo origineel zijn als vroeger, en bovendien een hele andere stijl op gaan; de wat nieuwere evoluties als Electivire en Magmarizer vond ik ook al teleurstellend, dus heel veel verwacht ik niet van de nieuwe game x') Wel natuurlijk dat de graphics beter zijn en het gewoon awesome is dat die beesten constant bewegen...  Oh en Lianne, ik ben sinds twee weken 16... xD Liefde overwint alles (en dus ook leeftijd =D) |
|
 | |
Dunblane

Wolven profiel Roedelleider: Leeftijd: 6 years Partner:
 | Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White do 18 nov 2010 - 20:34 | |
| Kan je het zonder Winzip spelen? O_o Wou altijd al pokémon op pc spelen ZONDER winzip, waarvoor ik moet betalen >< Damm nee!
Laatst aangepast door Dunblane op do 18 nov 2010 - 20:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
Malise

Wolven profiel Roedelleider: - Leeftijd: 2 Jaar Partner: Welcome, welcome all of you. This is.. hell on earth..
 | Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White do 18 nov 2010 - 20:37 | |
| | Dunblane schreef: | Kan je het zonder Winrar spelen? O_o Wou altijd al pokémon op pc spelen ZONDER winrar, waarvoor ik moet betalen >< |
Winrar? Daar pak je dingen mee uit als ik 't goed had. XD |
|
 | |
Dunblane

Wolven profiel Roedelleider: Leeftijd: 6 years Partner:
 | Onderwerp: Re: [GAME][NDS] Pokémon Black and White do 18 nov 2010 - 20:37 | |
| | Malise schreef: | | Dunblane schreef: | Kan je het zonder Winrar spelen? O_o Wou altijd al pokémon op pc spelen ZONDER winrar, waarvoor ik moet betalen >< |
Winrar? Daar pak je dingen mee uit als ik 't goed had. XD |
Winzip sorry x) |
|
 | |
| | [GAME][NDS] Pokémon Black and White | |
|