| | Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Parnormal

Wolven profiel Roedelleider: Ntibazonkiza Leeftijd: 2.5 jaar Partner: you wish!
 | Onderwerp: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! wo 15 dec 2010 - 20:14 | |
| |
|
 | |
Kazuki

Wolven profiel Roedelleider: Solitair Leeftijd: Zeven jaar Partner: Neysa... ♥ - Saying just that is enough
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! wo 15 dec 2010 - 20:14 | |
| Nog zestien dagen... GELUKKIG NIEUWJAAR ALVAST WS'ERTJES!
Ik ben te blij nu x'd
|
|
 | |
Misha

Wolven profiel Roedelleider: - None Leeftijd: 3 jaar Partner: Love, take a seat and leave me alone.
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! wo 15 dec 2010 - 20:16 | |
| HAPPY 2011 =3
Ook al zijn we er nog niet, ik wens iedereen toch een jaar vreugde *kuch* XD Nee, met mijn volle hart =3
Man, klinkt dit vréselijk.
Najah, hopelijk word het volgende jaar een beter jaar XD
-Joke -Xx |
|
 | |
Zuki

Wolven profiel Roedelleider: The Vicious Pack ~ Damian [Sòldá] Leeftijd: 2.6 Jaar Partner: Fuck off .
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! wo 15 dec 2010 - 20:16 | |
| ALVAST EEN GELUKKIG, EN GEZOND 2011!
Zoals Ruud al zei; Hou je vingers nog maar even, dan kan je nog even antwoord geven, ofzo ;D |
|
 | |
Disja

Wolven profiel Roedelleider: Just one goal. Leeftijd: 1 Year &'nd 6 Months Partner: Oh honey, don't even think...
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! do 16 dec 2010 - 21:41 | |
| Oeh, oeh, oeh. Nog.. Wait.. Hoeveelste is het vandaag?*Leest Kazuki's bericht* Nog vijftien dagen, yeah. =D Congratz Wee-Es, have a happy new year. (A) En nu ik dit bericht getyped heb, kan ik mijn vingers ongestraft verliezen. |
|
 | |
Vanamo

Wolven profiel Roedelleider: / Leeftijd: 9 volle manen Partner: No One Will Ever Get Me Away From 'The White'
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! do 16 dec 2010 - 22:11 | |
| Veel geluk in het nieuwe jaar ofso,
EEN FIJNE KERST EN EEN ZALIG NIEUWJAAAAR
Klinkt beter niet?
Fien x |
|
 | |
Glenys

Wolven profiel Roedelleider: Never again Leeftijd: 4 jaar Partner: That's impossible for me darling!
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! do 16 dec 2010 - 22:19 | |
| Alvast een gezond en gelukkig nieuwjaar =D !!!!!
en natuurlijk fijne feestdagen nog, de kerst die ik in Madère ga vieren en nieuwjaar weer lekker thuis.
Ik zou zorgen dat mijn handen nog helemaal heel zijn(hoop ik) =P . |
|
 | |
Arvyd

Wolven profiel Roedelleider: Solitair Leeftijd: Vijf jaar Partner: I'm not broke, I'm just a broken hearted man...
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! vr 17 dec 2010 - 8:32 | |
| 0.o Ga jij naar Madeira, Julia, of lees ik dat krom?
Nee, dit is geen spam. Wacht, dan zet ik er iets bij: NOG 14 DAGEN! |
|
 | |
Yens

Wolven profiel Roedelleider: I guess we're done. ex-shadowalfa Leeftijd: 6,5 years Partner: Lone wolf..
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! vr 17 dec 2010 - 12:30 | |
|  X Selien aka Yens |
|
 | |
Glenys

Wolven profiel Roedelleider: Never again Leeftijd: 4 jaar Partner: That's impossible for me darling!
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! vr 17 dec 2010 - 13:15 | |
| | Arvyd schreef: | 0.o Ga jij naar Madeira, Julia, of lees ik dat krom?
Nee, dit is geen spam. Wacht, dan zet ik er iets bij: NOG 14 DAGEN! |
Ja daar ga ik heen =D , woensdagnacht gaan wij rijden, om 2 uur 's nachts weg en dan met het vliegtuig.
*Slik* vliegtuig , maar ik heb er wel veel zin in!
Ja, ja nieuwjaar schiet op! |
|
 | |
Raze

Wolven profiel Roedelleider: Ik leid mezelf door het leven.. Leeftijd: 4 Partner: if you are here..I will find you!
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! za 18 dec 2010 - 11:51 | |
| ahaha nog eventjes  En direct dezelfde dag met Oud jaar word ik 12 xD Prima verjaardag xD Happy new year! mij en me wolfjes wensen jullie allemaal een happy new year  Maak veel plezier  En steek vuurwerk af! |
|
 | |
Parnormal

Wolven profiel Roedelleider: Ntibazonkiza Leeftijd: 2.5 jaar Partner: you wish!
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! vr 31 dec 2010 - 20:29 | |
| ja mensen nog maar 3 en een half uur in dit mooie jaartje, ik zeg het nogmaals, heel gelukkig 2011 en de mensen die ik ken en waar ik het nummer van heb die krijgen een smsje <3 |
|
 | |
Destine

Wolven profiel Roedelleider: - Leeftijd: 2,8 jaar. Partner: It might be best for you to pass me by ♪
 | Onderwerp: Re: Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! za 1 jan 2011 - 2:10 | |
|  Spreekt voor zich? C: |
|
 | |
| | Heel WS (alvast) een gelukkig nieuwjaar! | |
|