Aneka

Wolven profiel Roedelleider: Shadows (Yens) Leeftijd: 6 jaar Partner: Break, hoewel je ergens nog diep in mijn hart zit, ben ik de jouwe niet langer...
 | Onderwerp: House Design @ Sims 3 zo 26 jun 2011 - 13:34 | |
| House Design @ Sims 3(Een tweede topic omdat het eerste veel te ingewikkeld werd 0.o)Hier enkele huizen/kamers die ik hem gemaakt met de Sims 3. x----------x-----------x-----------x----------x Huis 1 -> Beach HouseKamer 1 (Bureau en relax-kamer)Plattegrond: Van de andere kant gezien: De rechtse kleinere deur leidt naar de keuken die ik al heb ingericht met meubels, maar waar ik alleen nog behang, vloerbedekking, en de juiste kleuren moet kiezen.Details:| Spoiler: | | |  De ene kant met een gezellige openhaard en comfortabele zetels.
 en het vervolg van de ene kant. Hier zie je duidelijker het bureau en daarachter is er nog een klein lees-hoekje. Het leeshoekje, van wat dichterbij.
 Hier nog een stukje van de openhaard, alleen iets meer naar rechts getrokken.
 En nog iets naar rechts waar je een dubbele deur ziet die naar de gang leidt. |
Kamer 2 (Toilet op de benedenverdieping)
 Van de ene kant,...
 ... en van de andere kant ^^
De Tuin: Met zwembad, terras, privéstrand en ligterras.
| Spoiler: | | |  Het zwembad (Niet naar de kant van de zee)
 De andere kant van het zwembad.
 Een foto, van het 'terras' met ligstoelen. Via dit terras kun je recht naar de zee kijken. (Niet helemaal bij de sims 3. Ik had namelijk het probleem dat k de kavel niet meer kon verplaatsen naar waar ik die wilde -.-)
 Via dat trapje kun je recht naar de zee gaan.
 Een hekje met daarachter een nieuw padje dat aan de linkerkant van het huis ligt, om zo naar een ander terras of de voortuin te geraken.
 En als laatste nog een terras, waar je kunt BBQ-en en eten. Hier stopt ook een deel van het hekje, dus kun je ook direkt naar het strand gaan. |
Voor alle duidelijkheid: het is een privé strand Dit is niet mijn eerste huis, maar wel mijn eerste huis dat ik show aan jullie ^^ Kritiek over de inrichting of de ligging mag altijd! Zo kan ik weten waar ik in het vervolg beter op kan letten.
x----------x-----------x-----------x----------x
Huis 2 -> Gezellig, klein, maar modern plattelandshuisje
 Details buitenkant:
Kamer 1(Living+Keuken): Plattegrond:

Details Living:
| Spoiler: | | |
 Niet iets waar ik trots op ben. De kamer is naar mijn zin nog te leeg en de kleuren zijn te simpel. Wordt nog aan gewerkt en misschien ook veranderd. 

|
Details Keuken:
| Spoiler: | | |
 Vind ik persoonlijk nog wel goed gelukt. ^^

|
De rest van de tuin, de achterkant van het huis en de rest van de kamers zijn nog in de aanmaak ^^
Laatst aangepast door Aneka op zo 26 jun 2011 - 14:59; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Takumi

Wolven profiel Roedelleider: me, myself, and me . Leeftijd: 2 jaar Partner: my heart is empty.. still seeking for someone to fill it ♥
 | Onderwerp: Re: House Design @ Sims 3 zo 26 jun 2011 - 14:06 | |
| Wow! die huizen zijn amazing! Ik maak zelf ook huizen voor mijn buurmeisje en vriendinnen enzo, maar zo mooi krijg ik ze nooit! je hebt me erg geïnspireerd xD
^^ |
|
Aneka

Wolven profiel Roedelleider: Shadows (Yens) Leeftijd: 6 jaar Partner: Break, hoewel je ergens nog diep in mijn hart zit, ben ik de jouwe niet langer...
 | Onderwerp: Re: House Design @ Sims 3 zo 26 jun 2011 - 14:19 | |
| Haha thnx! Ik ben er eigenlijk ook al heel erg lang mee bezig 0.o Vanaf toen ik de sims 2 had. (A) Toch al een dikke twee á drie jaar, denk ik. ^^ Mijn eerste huizen trokken dan ook niet echt op iets... >.< (Heb je voorbeelden van je eigen huizen? -Zoja, stuur ze a.u.b. ff door via pb, ben geinteresseerd- ook ik kan vaak nog inspiratie gebruiken ^^)
Ben nog even wat nieuwe kamers aan het uploaden. Er komt dus snel nog wat meer! ^^ Nieuw huis + nieuwe kamer (Keuken en living) |
|
Aimé

Wolven profiel Roedelleider: Scourge Leeftijd: Zes maanden Partner: /
 | Onderwerp: Re: House Design @ Sims 3 di 30 aug 2011 - 21:18 | |
| |
|