Rodo

Wolven profiel Roedelleider: I'll be my own leader, I'll be leader of Temptation! Leeftijd: 4year Partner: Whut?! NEVER EVER!! They only want pups, and i dont want that stupid things >,
 | Onderwerp: Een goed/neutraal/slecht balkje bij het karaktersheet. ma 22 aug 2011 - 7:27 | |
| Het is me opgevallen dat er geen goed/neutraal/slecht balkje is waarin je kunt aangeven of jouw wolf slecht is of goed. Of nou juist neutraal.
En zo iets vind ik namelijk erg belangrijk.. |
|
Dewnin

Wolven profiel Roedelleider: None Leeftijd: 4˝ years Partner: Fallin' down in the biggest m a s t e r p i e c e ever made.
 | Onderwerp: Re: Een goed/neutraal/slecht balkje bij het karaktersheet. ma 22 aug 2011 - 8:17 | |
| Ik vind dit onnodig.  En waarom? Omdat je er naar mijn mening in de RPG achter moet komen 'wat' de wolf precies is. Je kunt wel 'slecht' invullen, maar als je uiteindelijk één of andere wannabe blijkt te zijn is het toch niet het perfecte woord wat je kunt omschrijven. Er zijn zó veel karakter die net niet slecht zijn, net niet goed of net niet neutraal. Dus, ik vind dit persoonlijk onnodig en zie het voordeel er niet persé van in. Je kunt ook even de posts van een bepaald persoon bekijken om de geaardheid te ontdekken. ^^ |
|
Tékorr

Wolven profiel Roedelleider: I'll lead you. Leeftijd: 3 Years Partner: ~ You stole it... ~
 | Onderwerp: Re: Een goed/neutraal/slecht balkje bij het karaktersheet. ma 22 aug 2011 - 8:26 | |
| Ik ben het eens met Dewnin. Het is overbodig. Omdat er ook wolven zijn die 'Neutraal' zijn met een randje slechtheid. Er zijn gewoon heel veel combinaties en in het RPG leg je uit hoe je wolf is  Slotje? |
|
Rodo

Wolven profiel Roedelleider: I'll be my own leader, I'll be leader of Temptation! Leeftijd: 4year Partner: Whut?! NEVER EVER!! They only want pups, and i dont want that stupid things >,
 | Onderwerp: Re: Een goed/neutraal/slecht balkje bij het karaktersheet. ma 22 aug 2011 - 8:35 | |
| Tjah, Dat is wel weer zo..
Doe maar een slotje ^^ |
|