|
| Auteur | Bericht |
|---|
Ayoka

Wolven profiel Roedelleider: I'm not ready for a new pack. Leeftijd: 4,5 Years Partner: I think I'm not ready for a mate
 | Onderwerp: [FILM] The Lion King 3D do 25 aug 2011 - 13:28 | |
| Ben ik hier te oud voor? Nee, xD
Volgens de site van Pathé, gaat Disney The Lion King in 3D uit brengen. Zelf ben ik gek van deze film (A) En ben verder gaan zoeken.
De film zelf komt op 5 Oktober uit, in Disney Digital 3D
Meer informatie + Trailer
Wat denken we hier van. Een goed idee van Disney? (:
|
|
 | |
Kuma

Wolven profiel Roedelleider: Leeftijd: 2,8 jaar. Partner: I think you just stole my heart.
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D do 25 aug 2011 - 13:38 | |
| Vroeger was ik helemaal fan van The Lion King. Dit is helemaal vernieuwd én in 3D. Hoewel het me meer erom gaat dat ik hem weer kan kijken. :')
Ik vind het wel een goed idee, zo kan iedereen The Lion King weer opnieuw bekijken en genieten van het verhaal en de 3D, of course.
Lijkt me wel leuk. :3 |
|
 | |
Tékorr

Wolven profiel Roedelleider: I'll lead you. Leeftijd: 3 Years Partner: ~ You stole it... ~
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D do 25 aug 2011 - 14:47 | |
| Lijkt me helemaal tof  Maar dan moet het vervolg ook in 3D hé?  Ja, ik vind het leuk:D |
|
 | |
Djinn

Wolven profiel Roedelleider: Shadows Leeftijd: 4. Partner: You're my dawg, Dux! ღ
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D do 25 aug 2011 - 14:54 | |
| Ik vond de Lion King prachtig toen ik klein was <3 Al heb ik zelf een hekel aan 3D, ik vind het wel geweldig dat ze hem dan toch nog uitbrengen :3 Lion King is een hele mooie film, die iedereen toch wel gezien moet hebben ^-^ |
|
 | |
Kearn Moderator

Wolven profiel Roedelleider: stop it das gay Leeftijd: 4,2 Jaar. Partner: Crush, I want you. Get in my pants. Now.
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D do 25 aug 2011 - 17:35 | |
| NOSTALGIE! <3 IN 3D! This made my day. Hier ga ik dus zeker heen. :3 Ik vind de Lion King stiekem nog steeds geweldig.. (A) En dan gewoon oude disney klassiekers in 3D. Ze mogen meer van dit soort films opnieuw maken in 3D <3 _________________ wake up in the morning there's a brand new day ahead the sun is bright and the clouds smile down and all your friends are dead (:
|
|
 | |
Elynn

Wolven profiel Roedelleider: x Scourge [The Bloodclan] x Leeftijd: x 7 maanden x Partner: x I don't need a boy in my life! x
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D do 25 aug 2011 - 17:38 | |
| | Kearn schreef: | NOSTALGIE! <3 IN 3D! This made my day. Hier ga ik dus zeker heen. :3 Ik vind de Lion King stiekem nog steeds geweldig.. (A) En dan gewoon oude disney klassiekers in 3D. Ze mogen meer van dit soort films opnieuw maken in 3D <3 |
Ik ben het met je eens. Ik was vroeger echt enorm fan, nu nog wel een beetje (aa'). |
|
 | |
Dwyer

Wolven profiel Roedelleider: No more packs for me Leeftijd: 6 Years Partner: I don't care about love
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D do 25 aug 2011 - 17:39 | |
| | Elynn schreef: | | Kearn schreef: | NOSTALGIE! <3 IN 3D! This made my day. Hier ga ik dus zeker heen. :3 Ik vind de Lion King stiekem nog steeds geweldig.. (A) En dan gewoon oude disney klassiekers in 3D. Ze mogen meer van dit soort films opnieuw maken in 3D <3 |
Ik ben het met je eens. Ik was vroeger echt enorm fan, nu nog wel een beetje (aa'). |
Ik nog steeds <3 Ik volg een strip op dA die over The Lion King gaat, met veel fan-made maar boeiend 
Ik wil er heen D: lekker tussen kleine kinderen zitten (A) |
|
 | |
cookie

Wolven profiel Roedelleider: Desire en Quina Leeftijd: 5 Partner: my hart is for you
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D do 25 aug 2011 - 17:40 | |
| Oh hopelijk blijft hij er dan wel mooi uitzien en is het niet dat je zo iets hebt van ging die film zo. Zag simba er zo lelijk uit |
|
 | |
Dwyer

Wolven profiel Roedelleider: No more packs for me Leeftijd: 6 Years Partner: I don't care about love
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D do 25 aug 2011 - 17:41 | |
| Het is in Disney Digital 3D. Dat is wel mooi (: |
|
 | |
Rodo

Wolven profiel Roedelleider: I'll be my own leader, I'll be leader of Temptation! Leeftijd: 4year Partner: Whut?! NEVER EVER!! They only want pups, and i dont want that stupid things >,
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D do 25 aug 2011 - 17:46 | |
| wow i wanna see it O.O
*cool X3* |
|
 | |
Shayde

Wolven profiel Roedelleider: I've set my eyes on thé ancient pack of ws.. Leeftijd: 3 Years Partner: I'd rather say that the devil's my mate..
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D do 25 aug 2011 - 17:56 | |
| Oe, ik zie mezelf zo zitten tussen al die kinderen! x'D Ik hou echt van TLK :3 Altijd al gedaan, nu nog steeds. |
|
 | |
Dandy

Wolven profiel Roedelleider: Nobody can lead this free spirit Leeftijd: 4.2 jaar Partner: Life without you is like seasons without a summer
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D vr 26 aug 2011 - 21:57 | |
| Jeeaaah. Vroeger kon ik de Lion king wel een paar keer achter elkaar kijken zonder dat ik er gek van werd En ik keek hem elke dag weer. Ik vindt het cool dat hij ook in 3D komt. Ik ben stieken nog steeds een fanatiek Disney fan. Ik keek laatst Belle en het beest nog. |
|
 | |
Troubles

Wolven profiel Roedelleider: Leeftijd: 3 maanden Partner: wil hij later wel nu niet ^^
 | Onderwerp: Re: [FILM] The Lion King 3D za 27 aug 2011 - 11:39 | |
| i love lionking ik wou vroeger steeds het voorstukje opnieuw horen van die muziek ^^ |
|
 | |
|